Zit jouw antwoord niet tussen de veelgestelde vragen? Neem dan gerust contact op met het Snowsuits Support-Team. We helpen je graag!

Een van onze producten passen of bekijken? Dat kan in de wintermaanden in onze Snowsuits wintersport winkel. Onze skiwinkel zit in het pand van Correct aan de Ceintuurbaan 111 te Rotterdam op de 1e verdieping. Tijdens het zomerseizoen (vanaf medio maart) is onze winkel geopend op afspraak.

VEEL GESTELDE VRAGEN

Kan ik de producten ergens passen/bezichtigen?

Onze voorraad en verzending wordt geregeld bij Correct aan de Ceintuurbaan 111 te Rotterdam. In het winterseizoen hebben we hier ook een super mooie Snowsuits outlet store op de 1e etage. Hier kun je op afspraak de voorradige artikelen bezichtigen, passen en natuurlijk gratis je producten ruilen of retourneren.

Hoe kan ik mijn bestelling wijzingen/annuleren?

Te snel besteld of per ongeluk de verkeerde maat? Dat is geen probleem. We houden onze levertijden zo kort mogelijk en maken je bestelling daarom direct klaar voor verzending. Stuur je voor 17.30 uur een mailtje naar info@snowsuits.nl, of antwoord op de bevestigingsmail van je bestelling, dan proberen we jouw bestelling nog te wijzigen of te annuleren. Lukt dit niet meer, dan kun je het pakket gewoon retour sturen. Na ontvangst van je retourzending, storten wij het geld terug op je rekening.

Mijn gewenste product of maat is niet meer op voorraad, wat nu?

Wanneer een product of maat niet op voorraad is, mag je altijd contact op nemen met onze klantenservice. Zij controleren graag voor je of het product weer binnenkomt of na te bestellen is. Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar van 09.30 tot 17.00 uur.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, klopt dat?

Binnen enkele minuten na je bestelling ontvang je van ons een bevestiging met PDF factuur van je bestelling per mail. Helaas komt het wel eens voor dat deze mail in je ongewenste- of spambox terecht komt. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice, zij controleren direct voor je of de bestelling in goede orde is ontvangen.

Kan ik mijn bestelling volgen via Track&Trace?

Zodra je bestelling verzonden is, ontvang je een Track&Trace-code per e-mail. In deze e-mail staan de instructies voor het volgen van je pakket.

Wat is de verwachte levertijd van mijn bestelling?

Bestel je voorradige producten op werkdagen voor 17.00 uur, dan heb je het pakket morgen al in huis. Lukt het ons niet je bestelling op tijd te verwerken, dan krijg je hier bericht van per mail.

Heb je een product besteld op nalevering, dan is de verwachte levertijd vijf werkdagen.

We adviseren je om in de decembermaand op tijd te bestellen. Voor vervoerders is dit een drukke maand. Het kan voorkomen dat de bezorgtijden langer zijn dan normaal. Wij hebben hier geen invloed op.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten bedragen €7,99 voor verzending binnen NL en BE.

Plaats je een bestelling boven de €75,-, dan betalen wij de verzendkosten.

Hoe kan ik artikelen retourneren?

Retourneren kan tot 14 dagen na ontvangst van de aankoop. Voor de uitzonderingen hierop verwijzen wij graag naar onze algemene voorwaarden.

De betreffende goederen dienen in originele staat en verpakking, op rekening van de koper, aan Snowsuits te worden geretourneerd. Retourzendingen worden geaccepteerd als het product onbeschadigd en ongebruikt is en in de oorspronkelijke verpakking terugontvangen. De originele verpakking niet beschrijven, dit kan leiden tot waardevermindering wat bij restitutie van je aankoopbedrag verrekend kan worden.

Meld je retour hier aan. Na het aanmelden van je retour, ontvang je verdere retour instructies.

Kan ik producten retourneren in de winkel?

Onze voorraad en verzending wordt geregeld bij Correct aan de Ceintuurbaan 111 te Rotterdam. Hier kun je altijd gratis je producten ruilen en retourneren.

Hoe kan ik artikelen ruilen?

Het is zeker mogelijk producten te ruilen voor bijvoorbeeld een andere maat of kleur. Meld hier je retour aan. Op het formulier kun je aangeven welk product je in ruil wenst te ontvangen. Wanneer wij je retour hebben ontvangen, sturen we direct het nieuwe product op. Eventuele terugbetaling wegens prijsverschil wordt naar je rekening gerestitueerd. Het is ook mogelijk artikelen te ruilen in onze winkel aan de Ceintuurbaan 111 te Rotterdam. Klik hier voor de openingstijden.

Krijg ik ook mijn verzendkosten terug?

De verzendkosten worden niet terug gestort bij restitutie.

Heb je een bestelling boven de €75,- geplaatst, betalen wij de verzendkosten en zal bij restitutie het gehele bedrag worden terug gestort.

Kan ik producten in de sale ook retourneren?

Natuurlijk kun je ook de sale producten binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Dit geldt voor al onze producten, zowel voor de sale als voor producten die tijdens een tijdelijke actie worden gekocht. Ook bij deze producten wordt het bedrag gewoon weer terug gestort op je rekening.

Kan ik verschillende bestellingen in 1 doos terug sturen?

Dat mag zeker. Zorg er altijd voor dat de retourformulieren van alle bestellingen in de doos wordt meegeleverd. Met dit formulier kunnen wij zien welke artikelen er retour zijn gekomen en bij welke bestelling deze horen, zonder dit formulier kan de retour vertraging oplopen.

Hoe snel heb ik mijn geld terug na retouren?

Na ontvangst van je retour controleren wij de producten en wordt binnen vijf werkdagen het bedrag naar je gerestitueerd.

Zijn er kosten verbonden aan de retourzending?

De betreffende goederen dienen in originele staat en verpakking, op rekening van de koper, aan Snowsuits te worden geretourneerd.

Mijn product is beschadigd/kapot, wat nu?

Wij doen er alles aan om alle artikelen in perfecte staat te leveren. Mocht een artikel desondanks niet in orde zijn bij ontvangst, laat dit dan direct aan onze klantenservice weten.

Stuur een e-mail met je gegevens, omschrijving van het defect en een foto van het defect. Stuur vervolgens het artikel binnen 14 dagen na ontvangst terug. Zodra je retour bij ons gecontroleerd en verwerkt is, wordt het bedrag voor het artikel teruggestort op je rekening of sturen we een nieuw artikel op.

Mijn product is kapot gegaan, wat nu?

Heb je het product normaal gebruikt en is het alsnog kapot gegaan? Meld dit dan direct aan onze klantenservice

Stuur een e-mail met je gegevens, een omschrijving en een foto van het kapotte product. Wij zullen het probleem zo spoedig mogelijk in overleg met jou en de leverancier oplossen.

Er is een verkeerd product geleverd, wat nu?

Heb je een verkeerd product ontvangen? Onze excuses voor het ongemak. Stuur een mail naar onze klantenservice en vermeld je bestelnummer, naam en de omschrijving van het verkeerd geleverde product. We zorgen zo snel mogelijk voor een oplossing.